preskoči na sadržaj

Prva osnovna škola Ogulin

Login
DAN ŠKOLE 2024

UPISI U SREDNJU 2024./2025.

Važni dokumenti za upise u srednju

e-upisi u srednju
e-upisi u učenički dom

DIGITALNA BROŠURA 
KARLOVAČKE ŽUPANIJE

KAMO NAKON OSNOVNE ŠKOLE

KALKULATOR BODOVA ZA UPIS U SREDNJU

 

Priloženi dokumenti:
Kamo nakon osnovne skole - 2024.doc

Školski list KLEK

UPIS PRVAŠIĆA

Poštovani roditelji,

obavještavamo vas da će se testiranje za upis u prvi razred provoditi tijekom mjeseca svibnja.
O terminu za vaše dijete bit ćete telefonski obavješteni.
Testiranje će se provoditi u matičnoj školi (Bolnička ulica 11, Ogulin).

ELEKTRONSKI UPIS
https://osnovne.e-upisi.hr/


Više podataka na sljedećoj poveznici 
https://gov.hr/hr/upis-u-prvi-razred/1006 

VIRTUALNI KURIKUL

Klikom na logo škole otvara vam se virtualno predstavljanje naše škole sa njezinim područnim školama kao i predstavljanje programa po predmetima.

 

E-TWINNING

GENERACIJA NOW

DABAR

VRTI SVOJ FILM

E -ŠKOLE

BROŠURA O POTRESU

ŠKOLA ZA ŽIVOT

PITANJA I ODGOVORI U VEZI "ŠKOLE ZA ŽIVOT"

RIJEŠI ANKETU

 

TEHNIČKA PODRŠKA

E-DNEVNIK

WEBINAR o korištenju
 e-Dnevnika
 
za razrednika, nastavnika i administratora

VESELA EKIPA 4.A

Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 12. 2010.

Ukupno: 479460
Ovaj mjesec: 1891
Danas: 91
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
Kod kuće imam više od jednog računala?



MENTALNO ZDRAVLJE

BIG ŠKOLA

"GEJMAJ SIGURNO"

JELOVNIK

INFORMACIJE ZA RODITELJE
Priloženi dokumenti:
Termini informacija 2024-2025..pdf

RASPORED ZVONA

FACEBOOK

INSTRAGRAM PROFIL

INFORMATIKA

CODE WEEK EU

BROŠURA

OSNOVNE ŠKOLE

   

 

 

ČASOPISI

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Uvod u STEM kroz praktične aktivnosti
Autor: Valentina Blašković, 15. 6. 2024.

Ishodi učenja:

  1. Učenici će razumjeti osnovne pojmove iz STEM područja (znanost, tehnologija, inženjerstvo, matematika).
  2. Učenici će razvijati vještine rješavanja problema i logičkog razmišljanja kroz praktične zadatke.
  3. Učenici će razvijati timski rad i suradnju kroz zajedničke aktivnosti.

Potrebni materijali:

  • Računala/tableti s pristupom internetu
  • Papir, olovke, bojice
  • LEGO kockice ili drugi materijali za gradnju
  • Jednostavni matematički zadaci
  • Plastične čaše i gumene trake za inženjerski zadatak

Struktura sata:

  1. Uvod (5 minuta)

    • Pozdrav i najava teme sata.
    • Kratko objašnjenje što je STEM (znanost, tehnologija, inženjerstvo, matematika).
    • Razgovor s učenicima o tome što već znaju o ovim područjima i zašto su važna.
  2. Aktivnost 1: Matematički izazov (10 minuta)

    • Učenici će dobiti jednostavne matematičke zadatke prilagođene njihovoj dobi.
    • Rad u parovima ili malim grupama kako bi potaknuli suradnju.
    • Učitelj će pratiti rad učenika i pružati pomoć gdje je potrebna.
  3. Aktivnost 2: Digitalni crtež (10 minuta)

    • Učenici će koristiti računala/tablete za izradu jednostavnog digitalnog crteža koristeći online alat za crtanje (npr. Paint).
    • Učitelj će pokazati osnovne alate i tehnike, a zatim će učenici sami izraditi svoj crtež.
    • Učenici će podijeliti svoje radove s razredom i objasniti što su nacrtali.
  4. Aktivnost 3: Inženjerski zadatak (15 minuta)

    • Učenici će se podijeliti u manje skupine i dobiti zadatak izgraditi most koristeći plastične čaše i gumene trake.
    • Svaka skupina treba osmisliti plan gradnje i podijeliti uloge unutar tima.
    • Nakon gradnje, svaka skupina će testirati svoj most i predstaviti rezultate te objasniti koje su probleme naišli i kako su ih riješili.
  5. Zaključak i refleksija (5 minuta)

    • Kratka rasprava o tome što su učenici naučili tijekom sata.
    • Pitanja i odgovori.
    • Pohvala za trud i suradnju tijekom aktivnosti.

Napomene za učitelja:

  • Paziti da svi učenici budu uključeni u aktivnosti i da surađuju međusobno.
  • Poticati učenike na razmišljanje i rješavanje problema, ali pružiti pomoć kada je potrebna.
  • Osigurati dovoljno vremena za svaku aktivnost, ali biti fleksibilan i prilagoditi tempo prema potrebama učenika.

Ovim pristupom učenici će kroz igru i praktične zadatke upoznati osnovne pojmove iz STEM područja te razvijati važne vještine kao što su suradnja, rješavanje problema i kreativnost.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju