preskoči na sadržaj

Prva osnovna škola Ogulin

Login
DAN ŠKOLE 2024

UPISI U SREDNJU 2024./2025.

Važni dokumenti za upise u srednju

e-upisi u srednju
e-upisi u učenički dom

DIGITALNA BROŠURA 
KARLOVAČKE ŽUPANIJE

KAMO NAKON OSNOVNE ŠKOLE

KALKULATOR BODOVA ZA UPIS U SREDNJU

 

Priloženi dokumenti:
Kamo nakon osnovne skole - 2024.doc

Školski list KLEK

UPIS PRVAŠIĆA

Poštovani roditelji,

obavještavamo vas da će se testiranje za upis u prvi razred provoditi tijekom mjeseca svibnja.
O terminu za vaše dijete bit ćete telefonski obavješteni.
Testiranje će se provoditi u matičnoj školi (Bolnička ulica 11, Ogulin).

ELEKTRONSKI UPIS
https://osnovne.e-upisi.hr/


Više podataka na sljedećoj poveznici 
https://gov.hr/hr/upis-u-prvi-razred/1006 

VIRTUALNI KURIKUL

Klikom na logo škole otvara vam se virtualno predstavljanje naše škole sa njezinim područnim školama kao i predstavljanje programa po predmetima.

 

E-TWINNING

GENERACIJA NOW

DABAR

VRTI SVOJ FILM

E -ŠKOLE

BROŠURA O POTRESU

ŠKOLA ZA ŽIVOT

PITANJA I ODGOVORI U VEZI "ŠKOLE ZA ŽIVOT"

RIJEŠI ANKETU

 

TEHNIČKA PODRŠKA

E-DNEVNIK

WEBINAR o korištenju
 e-Dnevnika
 
za razrednika, nastavnika i administratora

VESELA EKIPA 4.A

Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 12. 2010.

Ukupno: 479436
Ovaj mjesec: 1867
Danas: 67
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
Kod kuće imam više od jednog računala?



MENTALNO ZDRAVLJE

BIG ŠKOLA

"GEJMAJ SIGURNO"

JELOVNIK

INFORMACIJE ZA RODITELJE
Priloženi dokumenti:
Termini informacija 2024-2025..pdf

RASPORED ZVONA

FACEBOOK

INSTRAGRAM PROFIL

INFORMATIKA

CODE WEEK EU

BROŠURA

OSNOVNE ŠKOLE

   

 

 

ČASOPISI

DABAR

VJEŽBA ZADATAKA - PSEUDODABAR

excel
Priloženi dokumenti:
Kopija jabuke ivana.xlsx

UMJETNA INTELIGENCIJA U PRIMJENI NASTAVE
5. RAZRED - CRTAMO STROJNU OPREMU

Otvorite program Word te uz pomoć oblika koje smo koristili kod crtanja gusjenice pokušajte nacrtati jedan dio računala tj. strojne opreme koji poznaješ. Ideš  na karticu Umetanje - Oblici

Npr. Stolno računalo, laptop, miš, tipkovnica, monitor, zvučnici , mikrofon, slušalice sa mikrofonom, pisač ili nešto drugo.

Kada nacrtate iznad crteža umetnite naslov što crtež predstavlja, a ispod crteža napišite je li to ulazni ili izlazni uređaj (pogledaj plan ploče).

Pomoću tipki Windows+Shift+S slikaj zadatak i zalijepi ga ovdje ispod objave.

Evo vam primjera.

Priloženi dokumenti:
Pimjer.png

5. RAZRED - STROJNA OPREMA

Prepišite plan ploče i pročitajte dokument HARDWARE te riješite kviz 1 i kviz 2.

 

Priloženi dokumenti:
HARDWARE.pdf
Plan ploce.png

BAZE PODATAKA

Prvo napišite naslov BAZE PODATAKA - MICROSOFT ACCESS te onda prepišite sve sa ovih dolje slika, nakon toga  za ponavljanje riješite listić koji će vam dati nastavnik i zalijepite ga u bilježnicu. Nakon toga ste slobodni možete igrati igrice a oni koji još nisu predali seminar mogu raditi na tome. Papiri za seminar su na stolu.

BROŠURA VIRUSI
 

padlet

word
Priloženi dokumenti:
IBM - iVANA.docx
ivana.docx
IBM.docx

8. razred - Ivana Kurelac

LOGIČKE IZJAVE

Kodna tablica https://e.udzbenik.hr/odr/ascii/

https://jezikoslovac.com/

IGRA RAZVRSTAVANJE -PUZZLE   https://learningapps.org/view31520664

RAZVRSTAJ I NAPIŠI REČENICE - https://bit.ly/logickaizjava

SAMOVREDNOVANJE - https://bit.ly/logickaizjava

dokumentarni video George Boole https://www.youtube.com/watch?v=Hljir_TyTEw

 

OSNOVNE LOGIČKE OPERACIJE

PONOVIMO 

 

KRITERIJI VREDNOVANJA OD 5. DO 8. RAZREDA - Ivana Kurelac

Vrednovanje za učenje

Ovaj oblik vrednovanja stavlja se naglasak na proces zajedničkoga prikupljanja informacija i dokaza o procesu učenja i poučavanja učitelja i učenika te interpretaciji tih informacija i dokaza kako bi učitelj unaprijedio poučavanje, a učenik proces učenja. Takvim pristupom učeniku se pruža mogućnost da tijekom učenja postane svjestan kako uči te uvidi kako treba učiti da bi postigao bolje rezultate. Vrednovanje za učenje rezultira kvalitativnom povratnom informacijom o tijeku procesa učenja, a ne ocjenom.

Moguće metode i tehnike su:

  • ljestvice procjene – popis aktivnosti ili zadataka koje učenik izvodi, a s pomoću kojeg sam prati realizaciju i uspješnost
  • e-portfolio – zbirka digitalnih radova koju učenik izrađuje tijekom školovanja potiče razvoj kritičkog mišljenja, omogućuje učeniku samovrednovanje svojih znanja i postignuća te stvaranje pozitivnih digitalnih tragova
  • praćenje tijekom rada – uporaba online sustava za opažanje i davanje brzih povratnih informacija (npr. kvizovi za ponavljanje i utvrđivanje znanja).

Vrednovanje kao učenje

Različite metode i tehnike koje se primjenjuju u pristupu vrednovanje kao učenje doprinose aktivnomu uključivanju učenika u proces vrednovanja uz stalnu podršku učitelja i to različitim aktivnostima vršnjačkoga i/ili samorefleksivnoga vrednovanja. Suradničkim načinom rada u virtualnome okruženju lako se provode aktivnosti vršnjačkoga vrednovanja te samoregulacije svojega procesa učenja. Razvijanje svijesti o svojoj sposobnosti, napretku i vrijednosti svojega rada važna je odgojna komponenta procesa učenja i poučavanja. Samovrednovanjem u učenika razvijamo motivaciju za ulaganje dodatnoga napora za postizanjem željenoga uspjeha.

Moguće metode i tehnike vrednovanja kao učenja su:

  • samorefleksija i samovrednovanje
  • interaktivne lekcije, zadatci ili simulacije
  • odabir složenosti zadataka prema samoprocjeni te refleksija nakon rješavanja
  • digitalni dnevnici učenja kao dopuna učeničkim e-portfolijima ili kao samostalni dokumenti u kojima učenici bilježe svoje uspjehe i izazove
  • izlazne kartice– učenici daju sebi i učitelju jednostavnu povratnu informaciju o usvojenosti na tom satu
  • ulazne kartice – učenici daju sebi i učitelju jednostavnu povratnu informaciju o usvojenosti na prethodnom satu
  • praćenje e-portfolija ili dijeljenih dokumenata
  • vršnjačko vrednovanje kao dio suradničkih aktivnosti kojima vršnjaci prate rad u timu, pri čemu učenici odlučuju o kriterijima vrednovanja.

U vrednovanju za učenje i vrednovanju kao učenju mogu se koristiti i digitalne značke, koje predstavljaju pojedina postignuća s točno definiranim aktivnostima koje učenik mora odraditi i kriterijima za dobivanje značke. Učenik pohranjuje prikupljene značke u svojemu e-portfoliju

Vrednovanje naučenoga

Pristupom vrednovanja naučenoga provjeravaju se oni odgojno-obrazovni ishodi koji su definirani kurikulumom, a takvo vrednovanje uvijek rezultira ocjenom.

Metode i tehnike vrednovanja naučenog su:

Usmeno provjeravanje i ocjenjivanje može se provoditi na svakom nastavnome satu bez obveze najave i, u pravilu, ne smije trajati dulje od 10 minuta po učeniku. Takvo provjeravanje znanja može uključivati provjeru znanja na računalu.

Pisane provjere i/ili provjere znanja na računalu

Pisano provjeravanje provodi se poslije obrađenih i uvježbanih nastavnih sadržaja, kontinuirano tijekom nastavne godine. Pisane provjere u trajanju duljem od 15 minuta planiraju se na početku polugodišta.

Kratke pisane provjere u trajanju do 15 minuta bitno se razlikuju opsegom nastavnoga

sadržaja. Obrazovna postignuća iz kratkih pisanih provjera se, u pravilu, upisuju u rubriku za bilješke u imeniku.

Opći kriteriji vrednovanja pisanih provjera i provjere znanja na računalu su:

0-39% nedovoljan (1);

4O-54% dovoljan (2);

55-69% dobar (3);

70-85% vrlo dobar (4);

86-100% odličan (5).

E-portfolio – vrednuju se pojedini radovi prema zadanim ishodima učenja te napredovanje učenika tijekom školske godine

Učenički projekti – vrednuje se sudjelovanje učenika, razine aktivnosti, komunikacije i suradnje, projektna dokumentacija te krajnji rezultati projekta i njihovo predstavljanje putem zadanih rubrika ovisno o vrsti projekta.

Online provjere koje su dio unutarnjega ili hibridnoga vrednovanja.

 

Zaključna ocjena

Zaključna ocjena utemeljena je na mnogo relevantnih podataka dobivenih različitim metodama vrednovanja unutar pristupa vrednovanju naučenoga, ali i vrednovanja za učenje i vrednovanja kao učenja i u najvećoj mogućoj mjeri odražavat će učenikovu stvarnu razinu postignuća.

Pri zaključivanju ocjena svi navedeni elementi vrednovanja promatraju se ravnopravno te jednako utječu na formiranje zaključne ocjene.

Različitim načinima i elementima vrednovanja potiče se dubinsko, dugotrajno i samostalno učenje te omogućuje učenicima preuzimanje odgovornosti za svoje vrednovanje. Učenike se potiče u nastojanju da o svojemu napretku raspravljaju s učiteljima te sudjeluju u samovrednovanju i vršnjačkome ocjenjivanju s ciljem praćenja i promišljanja o svojemu učenju i predlaganju smjernica za buduće učenje.

 


 

Kriteriji Vrednivanja 5 R
Publish at Calameo
Kriteriji Vrednovanja 6 R
Read more publications on Calaméo
Kriteriji Vrednovanja Informatika 8 R
Read more publications on Calaméo
 
7 Razred Kriteriji Vrednovanja

 

 
INTERNET I INTERNETSKI PREGLEDNICI - peti razred - matična škola - Ivana Kurelac

DOBRE I LOŠE STRANE INTERNETA 

ŠTO SMIJEM, A ŠTO NE SMIJEM

 

 

KVIZ - internet i internetski preglednici

 

test
UPOZNAJMO SE PETAŠI 2020./2021. - Ivana Kurelac

PADLET pravila ponašanja

PADLET - ergonomija

5.razred PŠ Zagorje

Odaberi jedan od alata i napravi infografiku o sportskoj aktivnosti prema izboru.

Napravi sljedeće:
a) Napiši nekoliko rečenica o tom sportu i zašto je tebi važan.
b) Provedi anketu u razredu od nekoliko pitanja o odabranoj temi i rezultate prikaži u infografici.
c) Umetni sliku izabranog sporta ili nacrtaj pomoću programa za crtanje crtež koji predstavlja taj sport
i umetni ga u infografiku.
d) Predstavi uradak ostalim učenicima u razredu.

 

 

ASCII TABLICA

Klikni na fotografiju i povećat će se preko cijelog ekrana.

ERGONOMIJA - PETI RAZRED MATIČNA ŠKOLA

IZVOR: https://www.youtube.com/watch?v=PJOpfegNfRA#action=share

WORD

Riješi kviz kreiran u alatu Learning Snacks.

https://www.learningsnacks.de/share/22864/b57277eabebd400006feffe79791018926edcc74 - autor učiteljica Ivana Kurelac

PETAŠI - ESCAPE ROOM

©učiteljica Ivana Kurelac

SEDMI - PRED ISPIT

Autor zadataka: učiteljica Ivana Kurelac

MREŽNO POVEZIVANJE - ŠESTAŠI

VIRUSI

https://h5p.org/node/261643

https://h5p.org/node/260922

https://h5p.org/node/261012

 

 

RAČUNALNE MREŽE

https://h5p.org/node/260285   KVIZ 1

https://h5p.org/node/260366  KVIZ 2

https://h5p.org/node/260373  KVIZ 3

https://h5p.org/node/260383 KVIZ 4

 

SEDMAŠI

MREŽNO POVEZIVANJE

https://quizizz.com/admin/quiz/5b13a5ac1eff05001b2c5e72/naini-povezivanja-u-mreu

https://quizizz.com/admin/quiz/5b13aaef1eff05001b2c5fa2/mediji-za-prijenos-podataka

https://quizizz.com/admin/quiz/5b1634cb8eec3c0019215e34/ureaji-za-povezivanje

PADLET PETAŠI

https://padlet.com/ivana7puskaric/tnm3fyzzwike

PETI RAZRED -WORD

http://linoit.com/users/guest/canvases/312e50e96f986b1c660ecb667181111a?dispLang=en_US

Priloženi dokumenti:
praktican rad word.doc

ŠESTI - VJEŽBA ZA ISPIT

Autor zadataka: učiteljica Ivana Kurelac

Priloženi dokumenti:
LISTIC.doc

ŠESTI - SEMINAR U WORD-U
Priloženi dokumenti:
PRIMJER SEMINARA (1).docx

STRIP

 

DODATNA INFORMATIKA

KLIKNI NA SLIKU

SEDMI RAZRED- FUNKCIJE
PETI RAZRED
SEDMI RAZRED -EXCEL
Priloženi dokumenti:
vjezba za ispit.doc

TIPKOVNIČKE KRATICE

Imate priložene tipkovničke kratice i poveznicu na stranicu gdje možete saznati

osnovne tehnike pisanja na tipkovnici i možete si kroz igru uvježbati tehniku brzog i  točnog pisanja.

http://www.typingstudy.com/

Priloženi dokumenti:
Windows tipkovnicke kratice.docx

7. RAZRED - POWERPOINT - CRTANJE
Vjezba Word - 5. razred
INFORMATIKA

INFORMATIKA

Izrada stripova-CRTANJE U PROGRAMU WORD

(Pogledaj privitak na dnu stranice)

Loren Petrušić (6.c) - Crvenkapica

 

8. razred

Prezentacija - Naredbe za unos i ispis podataka

/upload/os-prva-ogulin/images/multistatic/40/File/Naredbe za unos i ispis podataka.ppt

 

5. razred

Internet


zondle - games to support learning

Bit, strojna i programska oprema


zondle - games to support learning

Kviz znanja i igrica - MIcrosoft Word

 


zondle - games to support learning
 
 

6.razred 

 


zondle - games to support learning

VOKI

 
 

 

 



 Crvenkapica Loren Petrusic.docx

preskoči na navigaciju