Važni dokumenti za upise u srednju
e-upisi u srednju
e-upisi u učenički dom
DIGITALNA BROŠURA
KARLOVAČKE ŽUPANIJE
KAMO NAKON OSNOVNE ŠKOLE
KALKULATOR BODOVA ZA UPIS U SREDNJU
Poštovani roditelji,
obavještavamo vas da će se testiranje za upis u prvi razred provoditi tijekom mjeseca svibnja.
O terminu za vaše dijete bit ćete telefonski obavješteni.
Testiranje će se provoditi u matičnoj školi (Bolnička ulica 11, Ogulin).
ELEKTRONSKI UPIS
https://osnovne.e-upisi.hr/
Više podataka na sljedećoj poveznici
https://gov.hr/hr/upis-u-prvi-razred/1006
Klikom na logo škole otvara vam se virtualno predstavljanje naše škole sa njezinim područnim školama kao i predstavljanje programa po predmetima.
WEBINAR o korištenju
e-Dnevnika
za razrednika, nastavnika i administratora
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Otvorite program Word te uz pomoć oblika koje smo koristili kod crtanja gusjenice pokušajte nacrtati jedan dio računala tj. strojne opreme koji poznaješ. Ideš na karticu Umetanje - Oblici
Npr. Stolno računalo, laptop, miš, tipkovnica, monitor, zvučnici , mikrofon, slušalice sa mikrofonom, pisač ili nešto drugo.
Kada nacrtate iznad crteža umetnite naslov što crtež predstavlja, a ispod crteža napišite je li to ulazni ili izlazni uređaj (pogledaj plan ploče).
Pomoću tipki Windows+Shift+S slikaj zadatak i zalijepi ga ovdje ispod objave.
Evo vam primjera.
Prepišite plan ploče i pročitajte dokument HARDWARE te riješite kviz 1 i kviz 2.
Prvo napišite naslov BAZE PODATAKA - MICROSOFT ACCESS te onda prepišite sve sa ovih dolje slika, nakon toga za ponavljanje riješite listić koji će vam dati nastavnik i zalijepite ga u bilježnicu. Nakon toga ste slobodni možete igrati igrice a oni koji još nisu predali seminar mogu raditi na tome. Papiri za seminar su na stolu.
Kodna tablica https://e.udzbenik.hr/odr/ascii/
RAZVRSTAJ I NAPIŠI REČENICE - https://bit.ly/logickaizjava
SAMOVREDNOVANJE - https://bit.ly/logickaizjava
dokumentarni video George Boole https://www.youtube.com/watch?v=Hljir_TyTEw
Ovaj oblik vrednovanja stavlja se naglasak na proces zajedničkoga prikupljanja informacija i dokaza o procesu učenja i poučavanja učitelja i učenika te interpretaciji tih informacija i dokaza kako bi učitelj unaprijedio poučavanje, a učenik proces učenja. Takvim pristupom učeniku se pruža mogućnost da tijekom učenja postane svjestan kako uči te uvidi kako treba učiti da bi postigao bolje rezultate. Vrednovanje za učenje rezultira kvalitativnom povratnom informacijom o tijeku procesa učenja, a ne ocjenom.
Moguće metode i tehnike su:
Različite metode i tehnike koje se primjenjuju u pristupu vrednovanje kao učenje doprinose aktivnomu uključivanju učenika u proces vrednovanja uz stalnu podršku učitelja i to različitim aktivnostima vršnjačkoga i/ili samorefleksivnoga vrednovanja. Suradničkim načinom rada u virtualnome okruženju lako se provode aktivnosti vršnjačkoga vrednovanja te samoregulacije svojega procesa učenja. Razvijanje svijesti o svojoj sposobnosti, napretku i vrijednosti svojega rada važna je odgojna komponenta procesa učenja i poučavanja. Samovrednovanjem u učenika razvijamo motivaciju za ulaganje dodatnoga napora za postizanjem željenoga uspjeha.
Moguće metode i tehnike vrednovanja kao učenja su:
U vrednovanju za učenje i vrednovanju kao učenju mogu se koristiti i digitalne značke, koje predstavljaju pojedina postignuća s točno definiranim aktivnostima koje učenik mora odraditi i kriterijima za dobivanje značke. Učenik pohranjuje prikupljene značke u svojemu e-portfoliju
Pristupom vrednovanja naučenoga provjeravaju se oni odgojno-obrazovni ishodi koji su definirani kurikulumom, a takvo vrednovanje uvijek rezultira ocjenom.
Metode i tehnike vrednovanja naučenog su:
Usmeno provjeravanje i ocjenjivanje može se provoditi na svakom nastavnome satu bez obveze najave i, u pravilu, ne smije trajati dulje od 10 minuta po učeniku. Takvo provjeravanje znanja može uključivati provjeru znanja na računalu.
Pisane provjere i/ili provjere znanja na računalu
Pisano provjeravanje provodi se poslije obrađenih i uvježbanih nastavnih sadržaja, kontinuirano tijekom nastavne godine. Pisane provjere u trajanju duljem od 15 minuta planiraju se na početku polugodišta.
Kratke pisane provjere u trajanju do 15 minuta bitno se razlikuju opsegom nastavnoga
sadržaja. Obrazovna postignuća iz kratkih pisanih provjera se, u pravilu, upisuju u rubriku za bilješke u imeniku.
Opći kriteriji vrednovanja pisanih provjera i provjere znanja na računalu su:
0-39% nedovoljan (1);
4O-54% dovoljan (2);
55-69% dobar (3);
70-85% vrlo dobar (4);
86-100% odličan (5).
E-portfolio – vrednuju se pojedini radovi prema zadanim ishodima učenja te napredovanje učenika tijekom školske godine
Učenički projekti – vrednuje se sudjelovanje učenika, razine aktivnosti, komunikacije i suradnje, projektna dokumentacija te krajnji rezultati projekta i njihovo predstavljanje putem zadanih rubrika ovisno o vrsti projekta.
Online provjere koje su dio unutarnjega ili hibridnoga vrednovanja.
Zaključna ocjena utemeljena je na mnogo relevantnih podataka dobivenih različitim metodama vrednovanja unutar pristupa vrednovanju naučenoga, ali i vrednovanja za učenje i vrednovanja kao učenja i u najvećoj mogućoj mjeri odražavat će učenikovu stvarnu razinu postignuća.
Pri zaključivanju ocjena svi navedeni elementi vrednovanja promatraju se ravnopravno te jednako utječu na formiranje zaključne ocjene.
Različitim načinima i elementima vrednovanja potiče se dubinsko, dugotrajno i samostalno učenje te omogućuje učenicima preuzimanje odgovornosti za svoje vrednovanje. Učenike se potiče u nastojanju da o svojemu napretku raspravljaju s učiteljima te sudjeluju u samovrednovanju i vršnjačkome ocjenjivanju s ciljem praćenja i promišljanja o svojemu učenju i predlaganju smjernica za buduće učenje.
KVIZ - internet i internetski preglednici
Klikni na fotografiju i povećat će se preko cijelog ekrana.
IZVOR: https://www.youtube.com/watch?v=PJOpfegNfRA#action=share
Riješi kviz kreiran u alatu Learning Snacks.
https://www.learningsnacks.de/share/22864/b57277eabebd400006feffe79791018926edcc74 - autor učiteljica Ivana Kurelac
VIRUSI
https://h5p.org/node/261643
https://h5p.org/node/260922
https://h5p.org/node/261012
RAČUNALNE MREŽE
https://h5p.org/node/260285 KVIZ 1
https://h5p.org/node/260366 KVIZ 2
https://h5p.org/node/260373 KVIZ 3
https://h5p.org/node/260383 KVIZ 4
MREŽNO POVEZIVANJE
https://quizizz.com/admin/quiz/5b13a5ac1eff05001b2c5e72/naini-povezivanja-u-mreu
https://quizizz.com/admin/quiz/5b13aaef1eff05001b2c5fa2/mediji-za-prijenos-podataka
https://quizizz.com/admin/quiz/5b1634cb8eec3c0019215e34/ureaji-za-povezivanje
https://sysprint.hr/eudzbenici/inf6u2018
https://sysprint.hr/eudzbenici/inf6rb2018
https://sysprint.hr/eudzbenici/inf7u2018
https://sysprint.hr/eudzbenici/inf7rb2018
https://sysprint.hr/eudzbenici/inf8u2018
https://sysprint.hr/eudzbenici/inf8rb2018
http://linoit.com/users/guest/canvases/312e50e96f986b1c660ecb667181111a?dispLang=en_US
Domagoj i Marko - Truba, 8.a
Lara Matijašić - košarka, 8.a
Domagoj Brozović, 8.a
Antonio Piškur - Boksač, 8.c
Anja Ivošević - Leptir, 8.c
Lucija Paušić, 8.r. PŠ Zagorje
Imate priložene tipkovničke kratice i poveznicu na stranicu gdje možete saznati
osnovne tehnike pisanja na tipkovnici i možete si kroz igru uvježbati tehniku brzog i točnog pisanja.
Lucija Stipetić i Sara Puškarić, 4.b
Gabrijela Ivanjko i Lucija Barišić , 4.a
Izrada stripova-CRTANJE U PROGRAMU WORD
(Pogledaj privitak na dnu stranice)
Loren Petrušić (6.c) - Crvenkapica
8. razred
Prezentacija - Naredbe za unos i ispis podataka
/upload/os-prva-ogulin/images/multistatic/40/File/Naredbe za unos i ispis podataka.ppt
Internet
Bit, strojna i programska oprema
Kviz znanja i igrica - MIcrosoft Word
VOKI