Važni dokumenti za upise u srednju
e-upisi u srednju
e-upisi u učenički dom
DIGITALNA BROŠURA
KARLOVAČKE ŽUPANIJE
KAMO NAKON OSNOVNE ŠKOLE
KALKULATOR BODOVA ZA UPIS U SREDNJU
Poštovani roditelji,
obavještavamo vas da će se testiranje za upis u prvi razred provoditi tijekom mjeseca svibnja.
O terminu za vaše dijete bit ćete telefonski obavješteni.
Testiranje će se provoditi u matičnoj školi (Bolnička ulica 11, Ogulin).
ELEKTRONSKI UPIS
https://osnovne.e-upisi.hr/
Više podataka na sljedećoj poveznici
https://gov.hr/hr/upis-u-prvi-razred/1006
Klikom na logo škole otvara vam se virtualno predstavljanje naše škole sa njezinim područnim školama kao i predstavljanje programa po predmetima.
WEBINAR o korištenju
e-Dnevnika
za razrednika, nastavnika i administratora
« Travanj 2026 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
OD LANA DO TKALAČKOG STANA
(projektna nastava – VII. razred PŠ B. M. Luketića Zagorje)
Istražujući narodne običaje i život naših predaka, došli smo i do teme lana i tkalačkog stana. Ove godine istražili smo što je to lan i kako se od njega proizvodilo platno?
Lan je nekada bio najvažnija tekstilna biljka, njegovo podrijetlo seže u daleku Mezopotamiju, a uzgaja se preko 5000 godina. Sve do danas lan se koristi u kulinarske i ljekovite svrhe, ali i za proizvodnju tekstila.
Na samom početku, gledajući sjemenke lana, učenici su se pitali kako je moguće da od tih sjemenki nastane platno. Posijavši sjemenke, dobili smo mlade biljčice koje su procvjetale lijepim, plavim cvjetovima. Nakon cvatnje, cvijet je zamijenila malena glavica ispunjena sjemenkama. Od suhih stabljika trebalo je različitim alatima odvojiti vanjski od unutarnjeg sloja kako bismo mogli izraditi predivo potrebno za tkanje platna. Na etnoimanju KUD-a Sv. Juraj Zagorje bili su nam dostupni svi potrebni alati kao i svesrdna pomoć članica sekcije rukotvorina.
Obrada stabljike počinje na drvenim alatima tukači i trlici koji su služili za grublju obradu stabljike. Nakon toga smo u etnokući nastavili s upoznavanjem postupka obrade lanenih niti koji na kraju postaju platno iz kojeg se može šivati posteljina, zavjese, ručnici i odjevni predmeti. Sve ovo bilo je nam zanimljivo i vrlo poučno. Cjelokupnim projektom, proučavanjem i radionicama izrade platna pokušavali smo očuvati baštinu svog zavičaja i zainteresirati mlade za folklorne sadržaje.
Učenici, 7.r
ŠKOLSKA GODINA 2020./2021.
4.B PROJEKTI
______________________________________
LJUBAV NAS VEŽE I SPAJA (projekt eTwinning)
https://sites.google.com/view/4-b-ogulin/projekti-u-4-r/ljubav-nas-ve%C5%BEe-i-spaja
CILJ PROJEKTA
Cilj projekta je:
- Razvijanje socijalne osjetljivosti te potrebe pomaganja i uključivanja učenika u akcije za dobrobit zajednice, posebno djece i starijih osoba
- Poboljšanje kvalitete života i zdravlja djece oboljele i liječene od malignih bolesti
- Promicanje i razvoj volonterstva
- Poticanje kreativnosti i stvaralaštva u odgoju i obrazovanju, te organiziranje edukativnih, kreativnih i humanitarnih programa i radionica s ciljem senzibiliziranje djece o potrebama vršnjaka zahvaćenih elementarnim nepogodama
- Podrška jačanju mentalnog zdravlja djece tijekom i nakon COVID-19
OČEKIVANI REZULTATI
Svaki razredni odjel izabrat će aktivnosti koje mu najviše odgovaraju i svoje će uratke postaviti na Twinspace. Za potrebe projekta formirat će se Facebook grupa u kojoj će partneri međusobno komunicirati i razmjenjivati ideje. Završni proizvod projekta bit će online knjiga sa zajedničkim radovima.
Učiteljica Slavica Tripalo
___________________________________
U SVIJETU LIKOVNIH UMJETNIKA - eTwinning
Cilj projekta
Upoznati život, rad i djela najvećih likovnih umjetnika svijeta I domovine - upoznati osnovne boje, upoznati izvedene boje, uočiti i naučiti o čistoći boja, uočiti boje spektra koje nas okružuju u okolini i prirodi oko nas, prikazati crtom detalje, crtom oblikovati različite predmete - stvoriti uvjete za stvaralački razvoj djece, razvoj njegovih umjetničkih i kreativnih sposobnosti u nerazdvojivom jedinstvu s odgojem duhovnih i moralnih osobina.
Učiteljica Slavica Tripalo
Poveznica na projekt U svijetu likovnih umjetnika
_________________________
PROJEKTNI TJEDAN: VUKOVAR, NEKAD I SAD
https://sites.google.com/view/4-b-ogulin/projekti-u-4-r/vukovar-danas-projekt
18. studeni od ove godine postaje državni blagdan pod nazivom Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje. Da se ne zaboravi...
Učenici 4.b kroz tjedan od 16.11.-20-11. projektom nastavom učili su Domovinskom ratu, Vukovaru, Škabrnji, herojima rata.
Kroz poeziju i prozu, likovno stvaralaštvo te povijesne činjenice o ratu kroz dokumentarne filmove, saznali smo samo neke činjenice o strahotama rata. No danas su Vukovar i Škabrnja obnovljeni i život mora ići dalje. Mora biti bolji, ljepši, sigurniji... (S.Tripalo)
Video o aktivnostima : https://youtu.be/x9eVKV3jRKI
__________________________________________________
ŠKOLSKA GODINA 2019./2020.
E TWINNING PROJEKT U 3.B (učiteljica Slavica Tripalo)
ZAVIČAJNI PRIJATELJI
VIDEO O PROJEKTU ZAVIČAJNI PRIJATELJI
________________
ŠKOLSKA GODINA 2018./2019.
PROJEKTI U 2.B
(učiteljica Slavica Tripalo)
Planirani projekti
1. SLIKOVNICA MOGA ZAVIČAJA
Učenici drugih razreda stvorit će slikovnicu svog zavičaja i uputiti ju poštom vršnjacima iz raznih krajeva Republike Hrvatske. Upoznat će slikom i riječima svoje vršnjake o školi koju pohađaju, kako izgleda njihov nastavni i radni dan, koje hobije imaju, čime se vole baviti i sl. Uz pomoć ovog projekta upoznavanje različitih zavičaja RH (kao temeljnog cilja nastave PIDa) počet će na jedan drugačiji, zanimljiviji način.
Projekt traje cijele školske godine 2018./19.
https://sites.google.com/view/2bogulin/projekti-u-2-b/slikovnica-moga-zavi%C4%8Daja
_________________________________________________________________________________________________
2. ČITAM SEBI, ČITAM TEBI
- nastavak projekta koji smo započeli u 1. razredu. Više na razrednoj stranici:
__________________________________________________________________________________________
3. 20 DANA DOBROTE
https://padlet.com/stripalo/sf11u8eiup7c
________________________________________________________________________________________________--
4. 100. DAN ŠKOLE
https://www.smore.com/np8xc-100-dan-kole
SLAŽEMO MOZAIK- 100 ČEPOVA
SLAGALICE ZA 100 SEKUNDI, KOCKICE - ZBRAJANJE DO 100,
IGRE - TKO ĆE VIŠE DONIJETI VODE ZA 100 SEKUNDI I OSTALE AKTIVNOSTI ....
___________________________________________________________________________________________
5. SVJETSKI DAN ŠKOLSKE IGRE
Neobičan dan u 2.b... Nestrukturirani dan školske igre. Sami su osmišljavali igre, rješavali probleme bez uplitanja učiteljice.Socijalne vještine treba razvijati, a ovo je pravi način za to.
__________________________________________________________________________________________
_______________________________________
ŠKOLSKA GODINA 2017./2018.
1.B i učiteljica Slavica Tripalo
Projekt: Popijmo šalicu čaja
- Učenici će upoznati biljke od kojih se proizvodi domaći čaj,
- Učenici će se upoznati sa značajem čaja u ishrani; (koristima čaja; vrstama čajeva; razlikama prema boji, mirisu i ukusu)
- Čaj u nastavi kao nastavno sredstvo;
- Likovni radovi na temu "Šalica čaja";
- Čaj u literarnim radovima;
-Izrada storybook slikovnice Čajnik na putu oko svijeta
- Tradicionalni prikaz pijenja čaja;
Projekt bi trajao od 15. siječnja 2018. godine do 15. lipnja 2018. godine.
Više na web stranici:
https://sites.google.com/site/prvibepos/popijmo-salicu-caja
Naš pano - čajevi
Čajanka - 1.a u gostima kod 1.b
Pijemo čaj, jedemo fritule, krafnice uz gledanje crtića Pepeljuga
Čitamo slikovnice u gradskoj knjižnici
u crtiću - šalica čaja
NAJVEĆA ŠALICA
NAJMANJI ČAJNIK
U hotelu Frankopan na čaju
Crtamo šalice čaja
_______________________________________________________
PROJEKT - 1. b
Uz mnoštvo tehnologije koja današnju djecu okružuje od malih nogu, sve manje i manje djece čita knjige. Većinu vremena provode pred ekranima bilo mobitela bilo tableta ili računala.
U petak, 16.3.2018. učenici 1.b ugostili su učenike 2.b te jedni drugima čitaliodabrane slikovnice. Za 2.b pripremili smo igru asocijacije, koja nas jeupoznala s glavnim likom njihove slikovnice- mišom. Nakon čitanja učenica 2.b, Magdalene Kolić i Emili Puškarić, učenici su kroz jezičnu igru trebaliodgonetnuti koji je glavni lik slikovnice koju čitaju učenici 1.b. (vuk)
Vođeni prezentacijom i čitanjem učenika Ivana Božičevića i Margarete Matijašić i svi ostali učenici 1.b trebali su čitati određene dijelove teksta.
Druženje uz knjigu nastavlja se...
Projekt Čitam sebi, čitam tebi ide dalje!
PROJEKT 100. DAN ŠKOLE
1.B
OBILJEŽILI SMO 100. DAN ŠKOLE
Radionice, aktivnosti
1. učenici su upoznati s projektom, nakon čega se pristupilo izradi promotivnih kartončića.
2. učenje himne 100. dan škole uz gitaru
3. rješavanje listića ja sada i za 100 godina, vozilo budućnosti,
4. zadatci i igre u paru – spinerom do 100. kvadratića, vlakićem do cilja po 100 tračnica, spasimo princezu (2 kockice)
5. oboji oblike u znamenkama 1,0,0 i prebroji – zajedno ih je 100
6. krećemo se po školi – skupine od 5 učenika po dvadeset koraka- gdje ćemo stići
7. Oblikujemo broj 100 na satu TZK, igre lopticama do 100
8. gledamo crtić Izvrnuto obrnuto – izrada mentalne mape – kuglice sjećanja u 100 dana
9. podjela diploma
https://padlet.com/stripalo/zyg0wsqb95ej
_______________________________
PROJEKT UČENIKA 1.B - 20 DANA DOBROTE
SVIM DJELATNICIMA I UČENICIMA PRVE OSNOVNE ŠKOLE, SRETAN BOŽIĆ I NOVU GODINU ŽELE UČENICI I UČITELJICA 1.B
20 dana dobrote je 20 školskih dana do Božića u kojima bi se svaki dan posvetili određenoj POZITIVNOJ aktivnosti.
Više na https://padlet.com/stripalo/nm8w62utrhhx
__________________________________________________________________________
PROJEKT: DANI JABUKA, DANI ZDRAVE HRANE
VREMENSKI OKVIR PROJEKTA: od 16.10. – 20.10.2017.
CILJEVI PROJEKTA:
• educiranje učenika prvih razreda o važnosti voća posebno jabuke
• usvajanje zdravih prehrambenih navika
• unapređenje znanja učenika o poboljšanju kvalitete života jedenjem voća, posebno jabuke
• poticanje na promjenu i prihvaćanje pravilnih prehrambenih navika
• podizanje razine svijesti o odgovornosti u očuvanju zdravlja
• jabuka kao simbol, jabuka u pjesmi i slikarstvu, tradicijski prikaz jabuke (mudre izreke)
Učenici 1.b ostvarili su projekt kroz različite aktivnosti, a tema se provlačila kroz većinu nastavnih predmeta: izrada voćne salate (SR), Likovna kultura, Glazbena kultura - pjevanje pjesme o jabukama - sat glazbenog stvaralašva (sami skladamo pjesmice), Hrvatski jezik - Voćna priča, čitanje, tražimo poslovice o jabukama, Matematika - zbrajamo i oduzimamo, Priroda i društvo - zdravlje.
Više o tome na: https://sites.google.com/site/prvibepos/dani-jabuka---dani-zdrave-hrane
učiteljica Slavica Tripalo
___________________________________________________
ŠK. GOD. 2016./2017.
PROJEKTI U 4.b
Sličnosti i razlike krajeva RH
Učenici će kroz projekt povećati zanimanje za krajeve RH.
Razvijat će istraživački duh i radoznalost te će putem videokonferencije međusobno komunicirati i upoznavati sličnosti i razlike krajeva RH.
CILJEVI
Učenici će kroz razna područja saznati o sličnostima i razlikama krajeva RH, razvijati odgovorno ponašanje prema nasljeđu naših predaka i razvijati ljubav prema domovini.
Istraživat će i uspoređivati različita prirodna obilježja krajeva Republike Hrvatske koja uvjetuju način života toga područja.
Međusobno će komunicirati putem vidokonferencije, razvijati toleranciju i međusobno poštovanje za aktivno sudjelovanje u predstavljanju svoga kraja.
Objašnjavat će prirodnu i društvenu raznolikost, posebnost i prepoznatljivost zavičaja koristeći se različitim izvorima.
OČEKIVANI REZULTATI
Učenik:
- prepoznaje i opisuje osobitosti svog zavičaja te uočava razlike između zavičaja RH
- opisuje ulogu, utjecaj i važnost povijesnoga nasljeđa te prirodnih i društvenih različitosti domovine na razvoj nacionalnoga identiteta,
- uči promatranjem i istraživanjem,
- uči samostalno i kroz suradnju s drugima,
- koristi izvornu stvarnost i literaturu kao izvore informacija,
Radovi će biti objavljeni putem Twinspacea i web stranica osnovnih škola.
Učenici 4.b razreda s učiteljicom Slavicom Tripalo svoje radove te istraživanja objavili su na razrednoj web stranici.
https://sites.google.com/view/4bekavciog
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PROJEKT 20 DANA DOBROTE
O projektu
Ciljevi projekta za učenike:
Aktivan i odgovoran član razreda, škole i lokalne zajednice koji poznaje i poštuje vrijednosti osobnog i zavičajnog identiteta te prihvaća različitosti, poštujući tradicionalne okvire (Advent).
Učenik koji uočava potrebe svakog člana zajednice i nastoji se aktivno uključiti i sudjelovati nudeći vlastite „zrnce dobrote“ i na taj način utjecati na vlastitu sredinu.
Projekt traje od 28.11. - 23.12. i obuhvaća 20 aktivnosti kojima učenik nastoji utjecati na svoju lokalnu sredinu, zajednicu, društvo(razred).
Na početku projekta učenici zajedno s učiteljicom kao voditeljem projekta odabiru 20 aktivnosti kojima će nastojati utjecati na svoju zajednicu.
Zrnca dobrote za sve.
Na forumu učenika 4.b spremljene su sve aktivnosti ovog projekta.
https://padlet.com/stripalo/dh2njt9nbpg5
_________________________________________________________________________________________
PROJEKT 100. DAN ŠKOLE
O projektu
Stoti dan škole obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama, a cilj ovog projekta je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi.
Dan je isplaniran na način da učenici kroz vođene aktivnosti ostvaruju obrazovno-odgojne ciljeve i ishode u skladu s planom i programom, razvijaju temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika kroz igre i međupredmetne aktivnosti.
100 RIJEČI - IMENICE, GLAGOLI I PRIDJEVI - SLAŽEMO PRIČU
100 KORAKA PO ŠKOLI - GDJE SMO STIGLI?
ZADATCI - IGROM DO BROJA 100
100 STRANIČNIKA
HIMNA 100. DAN ŠKOLE I JOŠ MNOGO TOGA....
______________________
Učenici 3. b / projekti - eTwinning
šk. god. 2015./2016.
4. PROJEKT MISLIM ZELENO - ČUVAM ZEMLJU
Zadaci u projektu:
Usvojiti zdrav način života i razumjeti kako prehrana, tjelesna aktivnost i odluke o vlastitom ponašanju i odnosima s drugim ljudima utječu na tjelesno, mentalno, emocionalno i socijalno zdravlje.
Razvijati svijest kod učenika o povezanosti njih samih s okolišem, kao i osjetljivost prema njemu, izgraditi pozitivan odnos učenika prema okolišu, razvoj stava "i ja mogu učiniti nešto za svoj okoliš!", aktivan, istraživački i optimističan pogled na svijet.
Ključne riječi: zdravi okoliš, održivi razvoj, odgovornost građana za održivi razvoj, akcije zaštite i očuvanja okoliša.
Učenik bi na kraju projekta trebao:
- razlikovati pojmove „zdravi okoliš„ i „održivi razvoj“
- primjerom objašnjavati ulogu koju zdravi okoliš ima za dobrobit pojedinca i lokalne zajednice
-opisuje postupke u obitelji, školi i lokalnoj zajednici kojima se pridonosi održivome razvoju
-razumije zašto je odgovorno ponašanje svih prema vlastitoj, tuđoj i zajedničkoj imovini važan dio održivog razvoja
- sudjeluje u akcijama prikupljanja staroga papira, čepova, odjeće…
Recikliramo ( rolice )
Međupradmetne aktivnosti:
sat razrednika
dogovaramo se o tijeku našeg ekološkog rada
formiramo ekološki otok
tjelesna i zdravstvena kultura
kretanje u prirodi i čišćenje okoliša
vježbamo zajedno na svježem zraku
organizacija i provedba momčadskih igara na otvorenom
hrvatski jezik
pjesme i priče s temom ekologije
dramatizacije-svakodnevne situacije zbrinjavanja otpada
prikupljanje narodnih izreka o vodi, vatri, zraku i tlu
medijska kultura: filmovi s ekološkom tematikom
priroda i društvo
možemo i znamo reciklirati i ponovno upotrijebiti
Stvaramo vlastite izreke o zaštiti prirode
Važni smo i jedinstveni u ekoaktivnostima za spas Zemlje
umjetničko područje
slušanje klasične glazbe s temom prirodnih pojava
slikamo i crtamo
oblikujemo od otpadnog materijala
osluškujemo i snimamo zvukove prirode našeg kraja
izvannastavne aktivnosti
uključivanje u akcije obilježavanja Dana voda i Dana planeta Zemlje u našem mjestu
VODA - LIKOVNA KULTURA I PRIRODA I DRUŠTVO
VODA JE SIĆUŠNA KAPLJICA KIŠE....
POKUSI - VODA
POKUS – VODA
Na satu Prirode i društva učenici 3.b izvodili su jednostavne pokuse s vodom.
Voda – kruto stanje – LED
Voda – plinovito stanje – PARA
Voda – tekuće stanje – TEKUĆINA
Učenici su po skupinama odgovarali na pitanja i istraživali:
-kakva je voda? (kušali su, probavali i promatrali vodu)
- kuhali vodu (PARA) i mjerili temperaturu- točka VRELIŠTA
- voda iz zamrzivača (LED) – točka LEDIŠTA
- u kakvom je položaju voda kao tekućina s obzirom na posudu u kojoj se nalazi – VODORAVAN POLOŽAJ
__________________________________________________________________________________________
3. projekt:100. dan škole ( 11. veljače 2016.)
___________________________________________________________
2. Projekt: 20 DANA DOBROTE
29.11.- 23.12. 2015.
Klikni na link i pogledaj video.
http://www.kizoa.com/Movie-Maker/d30056959k6052751o1l1/20-dana-dobrote
20 dana dobrote je 20 školskih dana do Božića u kojima bi svaki dan se posvetili određenoj POZITIVNOJ aktivnosti.
Učenici 3.b skupljat će dobrovoljne priloge ( svaki dan po 1 kn) te na kraju polugodišta zajedno kupiti dar kojim ćemo razveseliti jednu osobu.
Cilj projekta je probuditi u učenicima ljubav i dobrotu, te osvijestiti važnost međusobnog pomaganja i osjećaja solidarnosti prema onima kojima je to potrebno i koji su usamljeni u dane adventa.
Učenici će kroz niz aktivnosti približiti sam osjećaj adventa - pomoć drugima, uočiti da svi nemaju jednako, da i mala "kap čini rijeku" pozitivnih aktivnosti.
OD PROJEKTA SE OČEKUJE:
Kod učenika razviti VOLONTERIZAM i utjecati na učeničku percepciju da uočavaju potrebite u svojoj bližoj sredini i oko sebe.
Postaviti drugačiji projekt u odnosu na dosadašnje, projekt u kojem učenici aktivno sudjeluju u lokalnoj zajednici i postaju njen aktivni SUDIONIK.
_____________________________________________________________________________________________
1. PROJEKT: RAZGLEDNICE MOGA GRADA
LISTOPAD - SVIBANJ 2016.
ISHODI:
Kulturno-povijesni spomenici grada
Istraživanjem saznati što više o važnim kulturno- povijesnim spomenicima grada, imenovati ih
Upoznajemo neke priče vezane za nastanak samog grada, opisivati, nacrtati , fotografirati
Moj grad kroz vrijeme
Prikupljanjem podataka o gradu, saznajemo o prošlosti grada, kada se grad prvi puta spominje, važni događaji u povijesti i ličnosti
Glazba moga zavičaja
Učenici prikupljaju podatke o starim pjesmama zavičaja, ali i pjesme koje danas govore o Ogulinu ( sličnosti i razlike)
Književnici zavičaja
Istražiti život i djelo poznate književnice rođene u Ogulinu, prezentirati jednu bajku po izboru učenika
Reljefna obilježja
Promatrajući krajolik opisati ga, uočavajući posebnosti kraja prepoznati ljepotu i različitosti te je takvu i doživjeti
Saznanja podijeliti s ostalim sudionicima ovog projekta
Klek - reljef (glinamol)
Mali interaktivni vodič kroz Ogulin
SADIMO ZAJEDNO
AKCIJA ČIŠĆENJA I PRIPREMANJA TERENA ZA SADNJU VOĆKI
Vrijedni sedmaši, uz pomoć ravnatelja i nastavnica biologije, pripremaju teren za sadnju našeg budućeg voćnjaka. Hvala svim učenicama i učenicima koji su sudjelovali u radovima u ponedjeljak, 22. 2. 2016.
KLIKNI NA SLIKU DA SE PRIKAŽE VIDEO