preskoči na sadržaj

Prva osnovna škola Ogulin

Login
DAN ŠKOLE 2024

UPISI U SREDNJU 2024./2025.

Važni dokumenti za upise u srednju

e-upisi u srednju
e-upisi u učenički dom

DIGITALNA BROŠURA 
KARLOVAČKE ŽUPANIJE

KAMO NAKON OSNOVNE ŠKOLE

KALKULATOR BODOVA ZA UPIS U SREDNJU

 

Priloženi dokumenti:
Kamo nakon osnovne skole - 2024.doc

Školski list KLEK

UPIS PRVAŠIĆA

Poštovani roditelji,

obavještavamo vas da će se testiranje za upis u prvi razred provoditi tijekom mjeseca svibnja.
O terminu za vaše dijete bit ćete telefonski obavješteni.
Testiranje će se provoditi u matičnoj školi (Bolnička ulica 11, Ogulin).

ELEKTRONSKI UPIS
https://osnovne.e-upisi.hr/


Više podataka na sljedećoj poveznici 
https://gov.hr/hr/upis-u-prvi-razred/1006 

VIRTUALNI KURIKUL

Klikom na logo škole otvara vam se virtualno predstavljanje naše škole sa njezinim područnim školama kao i predstavljanje programa po predmetima.

 

E-TWINNING

GENERACIJA NOW

DABAR

VRTI SVOJ FILM

E -ŠKOLE

BROŠURA O POTRESU

ŠKOLA ZA ŽIVOT

PITANJA I ODGOVORI U VEZI "ŠKOLE ZA ŽIVOT"

RIJEŠI ANKETU

 

TEHNIČKA PODRŠKA

E-DNEVNIK

WEBINAR o korištenju
 e-Dnevnika
 
za razrednika, nastavnika i administratora

VESELA EKIPA 4.A

Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 12. 2010.

Ukupno: 484202
Ovaj mjesec: 3502
Danas: 37
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Anketa
Kod kuće imam više od jednog računala?



OGULIN


MENTALNO ZDRAVLJE

BIG ŠKOLA

"GEJMAJ SIGURNO"

JELOVNIK

INFORMACIJE ZA RODITELJE
Priloženi dokumenti:
Termini informacija 2024-2025..pdf

RASPORED ZVONA

FACEBOOK

INSTRAGRAM PROFIL

INFORMATIKA

CODE WEEK EU

BROŠURA

ZVONO

         

OSNOVNE ŠKOLE

   

 

 

ČASOPISI

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Program(i)granje
Autor: Valentina Blašković, 23. 10. 2020.

Djeca nove tehnologije primaju na drugačiji način od nas odraslih, jer odrastaju s novim izazovima. Uloga nas učitelja je usmjeriti učenike kako kreativno koristiti informacijsku tehnologiju te njome podignuti razinu obrazovanja u cjelini, a pri tome se zabaviti, uživati i naravno razvijati vještine koje su nužne za cjeloživotno učenje, poput logičkog, stvaralačkog i apstraktnog mišljenja, kreativnosti,… Programiranje nije samo pisanje računalnih programa. Programiranje je rješavanje problema, otklanjanje grešaka, razvijanje logičkog razmišljanja i računalnog razmišljanja, razvoj strategija i upravo zbog toga možemo reći da programiranje mijenja način razmišljanja.


Interaktivna online radionica Program(i)granje bila je namijenjena učenicima 4.razreda Prve osnovne škole koji su radili s osnovnim edukacijskim materijalima i po prvi put upoznali se s programiranjem i micro:bitom. Radionicu je vodila učiteljica Informatike Valentina Blašković, a cilje je da će polaznici po principu drag-and-drop izrađivati animacije i igrice, a projekti/programi će se sačuvati. Učenje programiranja pomaže djeci u razvijanju vještine rješavanja problema, logike i kreativnosti, što je ujedno i cilj ove radonice. Onaj tko zavoli programiranje, možda nastavi učiti i mnogo dulje.

Radi lakšeg snalaženja tijekom radionice učiteljica je podijelila s učenicima poveznicu na Padlet ploču na kojoj se nalazi popis svih aktivnosti i pripadajućih poveznica na igru/zadatak. U uvodnom dijelu učenici su otkrivali temu sata tako da su rješavali križaljku pišući dijelove računala kao i nazive digitalnih uređaja i opreme. Tema sata je rad u Microsoft MakeCode alatu s micro:bitom odnosno izrada programa za micro:bit uređaj.

Učiteljica je upoznala učenike sa samim uređajem micro:bit – gumbi, izvodi, mjesto za priključivanje baterije, USB utor za spajanje na računalo i ostalo.  Učenici su programe izrađivali i njegov tijek promatrali na simulatoru te nisu prolazili kroz postupak prebacivanja programa na uređaj. Glavni dio interaktivne radionice odvija se u online programu Makecode micro:bit kojeg im je učiteljica na početku kratko objasnila (područje s naredbama, područje gdje se slažu naredbe/programi i mjesto micro:bita). Prvi, jednostavniji, program nosio je naziv Križić kružić i cilj mu je osuvremeniti tradicionalnu i već poznatu igru. Za to je potrebno na 9 micro:bit uređaja prebaciti izrađen program.

U drugom programu učenici su izrađivali program pod nazivom Bingo koji pokazuje slučajni broj od 1 do 25 te tražeći iste brojeve u predloženim tablicama, učenici uvode moderne izmjene u već poznatu igru. Treći program je zamjena za tradicionalno bacanje kocke u društvenim igrama s obzirom da se ista često izgubi. Kada se micro:bit protrese on pokazuje brojeve od 1 do 6. Program koji su učenici izrađivali u Makecode microbitu  pod nazivom Kamen, škare i papir izrađen je u svrhu kako bi se već poznata igra osuvremenila, a istovremeno zainteresirala učenike za stvaranje novih programa i kako bi uvidjeli koliko su programiranje i igranje usko povezani i kako većinu već poznatih igara možemo programirati u raznim programima i dobiti jedan drugačiji pristup i uvid u igru. Za kraj programiranja izradili su program pod nazivom Utrka likova a uz nju je vezana Microsoft PowerPoint prezentacija Utrka likova u kojoj se cjelokupna utrka i odvija.

Učenici su na kraju interaktivne radionice popunili izlaznu karticu u kojoj su odabirali svoje raspoloženje nakon sata, koji program im je bio najlakši a koji najteži za izraditi/ programirati te su obojali uređaj micro:bit i time ostavili poruku.

Programiranje se ne promatra samo kao vještina koju je danas poželjno svladati, već kao alat pomoću kojeg kod učenika razvijamo sposobnosti koje su temelj uspješnosti u daljem školovanju. Učenje programiranja pomoću micro:bita potiče djecu na razmišljanje, kreiranje te oživljavanje i realiziranje svojih ideja, daje im samopouzdanje i vjeru kako mogu postati dizajneri i stvaratelji jer programiranje kao digitalna vještina predstavlja novu pismenost koju je potrebno učiti od malih nogu baš kao učenje čitanja, pisanja i računanja.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju