preskoči na sadržaj

Prva osnovna škola Ogulin

Login
DAN ŠKOLE 2024

UPISI U SREDNJU 2024./2025.

Važni dokumenti za upise u srednju

e-upisi u srednju
e-upisi u učenički dom

DIGITALNA BROŠURA 
KARLOVAČKE ŽUPANIJE

KAMO NAKON OSNOVNE ŠKOLE

KALKULATOR BODOVA ZA UPIS U SREDNJU

 

Priloženi dokumenti:
Kamo nakon osnovne skole - 2024.doc

Školski list KLEK

UPIS PRVAŠIĆA

Poštovani roditelji,

obavještavamo vas da će se testiranje za upis u prvi razred provoditi tijekom mjeseca svibnja.
O terminu za vaše dijete bit ćete telefonski obavješteni.
Testiranje će se provoditi u matičnoj školi (Bolnička ulica 11, Ogulin).

ELEKTRONSKI UPIS
https://osnovne.e-upisi.hr/


Više podataka na sljedećoj poveznici 
https://gov.hr/hr/upis-u-prvi-razred/1006 

VIRTUALNI KURIKUL

Klikom na logo škole otvara vam se virtualno predstavljanje naše škole sa njezinim područnim školama kao i predstavljanje programa po predmetima.

 

E-TWINNING

GENERACIJA NOW

DABAR

VRTI SVOJ FILM

E -ŠKOLE

BROŠURA O POTRESU

ŠKOLA ZA ŽIVOT

PITANJA I ODGOVORI U VEZI "ŠKOLE ZA ŽIVOT"

RIJEŠI ANKETU

 

TEHNIČKA PODRŠKA

E-DNEVNIK

WEBINAR o korištenju
 e-Dnevnika
 
za razrednika, nastavnika i administratora

VESELA EKIPA 4.A

Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 12. 2010.

Ukupno: 484202
Ovaj mjesec: 3502
Danas: 37
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Anketa
Kod kuće imam više od jednog računala?



OGULIN


MENTALNO ZDRAVLJE

BIG ŠKOLA

"GEJMAJ SIGURNO"

JELOVNIK

INFORMACIJE ZA RODITELJE
Priloženi dokumenti:
Termini informacija 2024-2025..pdf

RASPORED ZVONA

FACEBOOK

INSTRAGRAM PROFIL

INFORMATIKA

CODE WEEK EU

BROŠURA

ZVONO

         

OSNOVNE ŠKOLE

   

 

 

ČASOPISI

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PREPORUKE OD MINISTRICE BLAŽENKE DIVJAK ZA DALJNJI RAD U VIRTUALNIM UČIONICAMA
Autor: Ivana Kurelac, 30. 3. 2020.

Već smo 3. tjedan u virtulanom učenju, stoga nam ministrica Blaženka Divjak šalje daljnje upute za rad.

Preporuke o organizaciji radnoga dana učenika tijekom održavanja nastave na daljinu.

 

RAZREDNA NASTAVA 

 

Učenici razredne nastave trebali bi dnevno provesti pet sati dnevno učeći (to uključuje učenje i poučavanje). Možda se čini da je 5 sati dnevno zahtjevno, ali ne smije se zaboraviti da su do uvođenja nastave na daljinu učenici u fizičkoj učionici svaki dan provodili najmanje 4 sata, a poslije su učili kod kuće ili u produženome boravku te da su još i vikendom imali neke obveze oko nastave. Dakle, tih 5 sati podrazumijeva učenje radnim danima, ne i vikendima, te obuhvaća uobičajeno učenje u školi i kod kuće. Kod izvođenja nastave na daljinu to se sve izvodi kod kuće pa odjednom sve postaje vidljivo roditeljima. 

Kako bi se omogućilo stjecanje radnih navika, dobro je da učenici imaju sličnu organizaciju vremena svaki radni dan. Dakle, praćenje Škole na Trećem čvrsta je preporuka, no taj se program ne mora nužno pratiti u jutarnjem terminu, budući da postoji repriza u poslijepodnevnim satima, a snimka je dostupna i preko YouTubea i mrežnih stranica. Učitelji šalju dodatne zadatke vezane uz planirane teme roditeljima, ali pri tome trebaju voditi računa o opterećenju učenika i svrsishodnosti zadataka, kao i tehničkim mogućnostima koje učenici imaju kod kuće. Tako nije prihvatljivo da se od roditelja traži da isprinta listić, već je dovoljno da učenik zadaću napiše u bilježnicu. Sve zadaće za svakoga učenika ne trebaju se slati svaki dan učitelju na provjeru, učitelj može napraviti raspored učenika koji će mu poslati zadaću taj dan, na taj način omogućava se individualizacija aktivnosti, prilagodba pojedinim učenicima i ishodima učenja. 

Ogledni primjer rasporeda za učenike razredne nastave tijekom radnoga tjedna (ponedjeljak – petak): 

Vrijeme Prijedlog aktivnosti učenika Prijedlog za roditelje 

HRT3 

Učenici prisustvuju Školi na Trećem 

Osiguravaju mirni kutak, 8-11 

Čitaju, izražavaju se u pisanome i govornome obliku 

opremu i TV 

Računaju, rješavaju matematičke zadatke, modeliraju Vježbaju (TZK) Glazbeno i likovno se izražavaju 

Odmore se svakih 45 minuta ili češće ako je potrebno 

11 –13 Ručak i odmor 

Razgovor s ukućanima Igra 

3 Pripreme ručak Razgovaraju s djecom 

13 – 15 Učenici rade zadatke koje im pošalje učitelj 

Naprave nešto svojim rukama O temi razgovaraju s roditeljima, vršnjacima Ponovno pogledaju neki dio Škole na Trećem u reprizi ili na YouTube kanalu Odmore se svakih 45 minuta ili češće ako je potrebno 

Surađuju i asistiraju djeci ako je potrebno Surađuju s učiteljem i stručnim suradnicima 

Preporuke o organizaciji radnoga dana učenika tijekom održavanja nastave na daljinu.

 

PREDMETNA NASTAVA U OSNOVNOJ ŠKOLI 

 

Prema sličnome obrascu učenici u osnovnoj školi u predmetnoj nastavi trebali bi učiti oko 6 sati dnevno (uključujući učenje i poučavanje). Navedeno ne uključuje učenje vikendom; ako učenici uče i vikendom, broj sati tijekom radnoga tjedna se smanjuje. Pri tome učenici ne trebaju gledati TV program po rasporedu ako nije usklađen s njihovim rasporedom, ali svakako nastavnici trebaju djecu uputiti na videolekcije, tj. trebaju pronaći odgovarajuće ako nisu izradili svoje. Nije ključno pratiti videolekcije na televiziji, one su dostupne na mrežnim stranicama Škole za život pa se mogu pregledavati i upotrebljavati redoslijedom koji učenicima i nastavnicima odgovara. Međutim, ukoliko nastavnik odluči ne koristiti te materijale, mora izradi svoje i pritom nije dovoljno učenike samo uputiti da nešto nauče iz udžbenika jer takav pristup ne daje dobre rezultate u svladavanju gradiva većine predmeta. Primjerice, većina učenika ne može naučiti razlomke samostalno iz udžbenika. Važna je i ujednačenost među predmetima, i tu je uloga razrednika i koordinacija nastavnika u virtualnoj zbornici i virtualnoj učionici važna. 

Napominjemo da postoje predmeti koji nisu pokriveni centralnim rasporedom koji objavljuje MZO te nastavnici sami trebaju pripremati materijale i upute za takve predmete. 

Ogledni primjer rasporeda tijekom radnoga tjedna (ponedjeljak – petak) za učenike predmetne nastave u osnovnoj školi: 

Vrijeme Prijedlog aktivnosti učenika Prijedlog za roditelje 

SPTV 

Učenici sudjeluju u radu u virtualnim učionicama ili 

Osiguravaju mirni 9-12 

proučavaju videolekcije na SPTV ili mrežnoj stranici Škole 

kutak, opremu i TV za život Surađuju, istražuju, pitaju, pomažu ... Čitaju, izražavaju se u pisanome i govornome obliku Računaju, rješavaju matematičke zadatke, modeliraju Vježbaju (TZK), glazbeno i likovno se izražavaju 

Odmore se nakon svakih 45 minuta 

12 –14 Ručak i odmor 

Razgovor s ukućanima Igra 

4 Pripreme ručak (ili daju upute kako ga pripremiti) Razgovaraju s djecom 

14 – 17 Učenici rade zadatke koje im pošalje učitelj 

Naprave nešto svojim rukama (eksperiment, maketu, posade biljku...) O temi razgovaraju s roditeljima, vršnjacima Istraže temu na internetu ili uz pomoć udžbenika i knjiga Čitaju Odmore se svakih 45 minuta 

Surađuju i asistiraju djeci ako je potrebno Surađuju s razrednikom i po potrebi sa stručnim suradnicima 

Preporuke o organizaciji radnoga dana učenika tijekom održavanja nastave na daljinu

 

https://docs.google.com/document/d/1IXeM3lD-9W6M7rlgz-RvXZ9RuIi9qLexnF49ITK5Ouo/edit?usp=sharing






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju