preskoči na sadržaj

Prva osnovna škola Ogulin

Login
UPIS PRVAŠIĆA

ELEKTRONSKI UPIS
https://osnovne.e-upisi.hr/


Više podataka na sljedećoj poveznici 
https://gov.hr/hr/upis-u-prvi-razred/1006 

VIRTUALNI KURIKUL

Klikom na logo škole otvara vam se virtualno predstavljanje naše škole sa njezinim područnim školama kao i predstavljanje programa po predmetima.

 

UPISI U SREDNJU 2024./2025.

Važni dokumenti za upise u srednju

DIGITALNA BROŠURA 
KARLOVAČKE ŽUPANIJE

KAMO NAKON OSNOVNE ŠKOLE

KALKULATOR BODOVA ZA UPIS U SREDNJU

 

Priloženi dokumenti:
Kamo nakon osnovne skole - 2024.doc

E-TWINNING

GENERACIJA NOW

DABAR

VRTI SVOJ FILM

E -ŠKOLE

BROŠURA O POTRESU

ŠKOLA ZA ŽIVOT

PITANJA I ODGOVORI U VEZI "ŠKOLE ZA ŽIVOT"

RIJEŠI ANKETU

 

TEHNIČKA PODRŠKA

E-DNEVNIK

WEBINAR o korištenju
 e-Dnevnika
 
za razrednika, nastavnika i administratora

VESELA EKIPA 3.A

WEB STRANICA 3.A

2.b WEB STRANICA

šk. god. 2022./2023.

WEB STRANICA 2.A

Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 12. 2010.

Ukupno: 448346
Ovaj mjesec: 2439
Danas: 7
Kalendar
« Travanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Anketa
Kod kuće imam više od jednog računala?



"GEJMAJ SIGURNO"

JELOVNIK

RASPORED ZVONA

FACEBOOK

INFORMACIJE ZA RODITELJE
INSTRAGRAM PROFIL

INFORMATIKA

CODE WEEK EU

BROŠURA

OSNOVNE ŠKOLE

   

 

 

ČASOPISI

PROJEKT OD LANA DO TKALAČKOG STANA

OD LANA DO TKALAČKOG STANA

(projektna nastava – VII. razred PŠ B. M. Luketića Zagorje)

Istražujući narodne običaje i život naših predaka, došli smo i do teme lana i tkalačkog stana. Ove godine istražili smo što je to lan i kako se od njega proizvodilo platno?

Lan je nekada bio najvažnija tekstilna biljka, njegovo podrijetlo seže u daleku Mezopotamiju, a uzgaja se preko 5000 godina. Sve do danas lan se koristi u kulinarske i ljekovite svrhe, ali i  za proizvodnju tekstila.

Na samom početku, gledajući sjemenke lana, učenici su se pitali kako je moguće da od tih sjemenki nastane platno. Posijavši sjemenke, dobili smo mlade biljčice koje su procvjetale lijepim, plavim cvjetovima. Nakon cvatnje, cvijet je zamijenila malena glavica ispunjena sjemenkama. Od suhih stabljika trebalo je različitim alatima odvojiti vanjski od unutarnjeg sloja kako bismo mogli izraditi predivo potrebno za tkanje platna. Na etnoimanju KUD-a Sv. Juraj Zagorje bili su nam dostupni svi potrebni alati kao i svesrdna pomoć članica sekcije rukotvorina.

Obrada stabljike počinje na drvenim alatima tukači i trlici    koji su služili za grublju obradu stabljike. Nakon toga smo u etnokući nastavili s upoznavanjem postupka obrade lanenih niti koji na kraju postaju platno iz kojeg se može šivati posteljina, zavjese, ručnici i odjevni predmeti. Sve ovo bilo je nam zanimljivo i vrlo poučno. Cjelokupnim projektom, proučavanjem i radionicama izrade platna pokušavali smo očuvati baštinu svog zavičaja i zainteresirati mlade za folklorne sadržaje.

Učenici, 7.r

 

            

Projekti

 

ŠKOLSKA GODINA 2020./2021.

4.B      yes    PROJEKTI 

______________________________________

LJUBAV NAS VEŽE I SPAJA  (projekt eTwinning)

https://sites.google.com/view/4-b-ogulin/projekti-u-4-r/ljubav-nas-ve%C5%BEe-i-spaja  

 

CILJ PROJEKTA

Cilj projekta je:
- Razvijanje socijalne osjetljivosti te potrebe pomaganja i uključivanja učenika u akcije za dobrobit zajednice, posebno djece i starijih osoba
- Poboljšanje kvalitete života i zdravlja djece oboljele i liječene od malignih bolesti
- Promicanje i razvoj volonterstva
- Poticanje kreativnosti i stvaralaštva u odgoju i obrazovanju, te organiziranje edukativnih, kreativnih i humanitarnih programa i radionica s ciljem senzibiliziranje djece o potrebama vršnjaka zahvaćenih elementarnim nepogodama
- Podrška jačanju mentalnog zdravlja djece tijekom i nakon COVID-19

 

OČEKIVANI REZULTATI

Svaki razredni odjel izabrat će aktivnosti koje mu najviše odgovaraju i svoje će uratke postaviti na Twinspace. Za potrebe projekta formirat će se Facebook grupa u kojoj će partneri međusobno komunicirati i razmjenjivati ideje. Završni proizvod projekta bit će online knjiga sa zajedničkim radovima. 

Učiteljica Slavica Tripalo

___________________________________

U SVIJETU LIKOVNIH UMJETNIKA  - eTwinning 

Cilj projekta

Upoznati život, rad i djela najvećih likovnih umjetnika svijeta I domovine - upoznati osnovne boje, upoznati izvedene boje, uočiti i naučiti o čistoći boja, uočiti boje spektra koje nas okružuju u okolini i prirodi oko nas, prikazati crtom detalje, crtom oblikovati različite predmete - stvoriti uvjete za stvaralački razvoj djece, razvoj njegovih umjetničkih i kreativnih sposobnosti u nerazdvojivom jedinstvu s odgojem duhovnih i moralnih osobina.

Učiteljica Slavica Tripalo

Poveznica na projekt U svijetu likovnih umjetnika

_________________________

 PROJEKTNI TJEDAN: VUKOVAR, NEKAD  I SAD 

https://sites.google.com/view/4-b-ogulin/projekti-u-4-r/vukovar-danas-projekt

18. studeni od ove godine postaje državni blagdan pod nazivom Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje. Da se ne zaboravi...

Učenici 4.b kroz tjedan od 16.11.-20-11. projektom nastavom učili su Domovinskom ratu, Vukovaru, Škabrnji, herojima rata.

Kroz poeziju i prozu, likovno stvaralaštvo te povijesne činjenice o ratu kroz dokumentarne filmove, saznali smo samo neke činjenice o strahotama rata. No danas su Vukovar i Škabrnja obnovljeni i život mora ići dalje. Mora biti bolji, ljepši, sigurniji... (S.Tripalo) 

Video o aktivnostima :   https://youtu.be/x9eVKV3jRKI

 

__________________________________________________

ŠKOLSKA GODINA 2019./2020.

E TWINNING PROJEKT U 3.B (učiteljica Slavica Tripalo)

ZAVIČAJNI PRIJATELJI

VIDEO O PROJEKTU ZAVIČAJNI PRIJATELJI

https://youtu.be/G5QNR1MbceY

 

________________

ŠKOLSKA GODINA 2018./2019. 

PROJEKTI U 2.B 

(učiteljica Slavica Tripalo)

Planirani projekti

1. SLIKOVNICA MOGA ZAVIČAJA

Učenici drugih razreda stvorit će slikovnicu svog zavičaja i uputiti ju poštom vršnjacima iz raznih krajeva Republike Hrvatske. Upoznat će slikom i riječima svoje vršnjake o školi koju pohađaju, kako izgleda njihov nastavni i radni dan, koje hobije imaju, čime se vole baviti i sl. Uz pomoć ovog projekta upoznavanje različitih zavičaja RH (kao temeljnog cilja nastave PIDa) počet će na jedan drugačiji, zanimljiviji način.

Projekt traje cijele školske godine 2018./19. 

                                                             

                                                           

                             https://sites.google.com/view/2bogulin/projekti-u-2-b/slikovnica-moga-zavi%C4%8Daja

_________________________________________________________________________________________________

 

2. ČITAM SEBI, ČITAM TEBI

 

- nastavak projekta koji smo započeli u 1. razredu. Više na razrednoj stranici:

    http://bit.ly/2EhykCj                                                                                              

__________________________________________________________________________________________

 

3. 20 DANA DOBROTE

 https://padlet.com/stripalo/sf11u8eiup7c

     

________________________________________________________________________________________________--

4. 100. DAN ŠKOLE

 

         

                    https://www.smore.com/np8xc-100-dan-kole

 

  

      

 

SLAŽEMO MOZAIK- 100 ČEPOVA

SLAGALICE ZA 100 SEKUNDI, KOCKICE - ZBRAJANJE DO 100, 

IGRE - TKO ĆE VIŠE DONIJETI VODE ZA 100 SEKUNDI I OSTALE AKTIVNOSTI ....

___________________________________________________________________________________________

 

5. SVJETSKI DAN ŠKOLSKE IGRE

                 

 

Neobičan dan u 2.b... Nestrukturirani dan školske igre. Sami su osmišljavali igre, rješavali probleme bez uplitanja učiteljice.Socijalne vještine treba razvijati, a ovo je pravi način za to.

 

      

 

 

__________________________________________________________________________________________

 

 

_______________________________________

ŠKOLSKA GODINA 2017./2018.

1.B i učiteljica Slavica Tripalo

Projekt: Popijmo šalicu čaja

O PROJEKTU
Upoznavanje učenika sa utjecanjem pijenja domaćeg čaja na naše zdravlje, vrstama domaćih čajeva, načinima konzumiranja čajeva. Organiziranje kreativnih, likovnih, glazbenih i literarnih radionica na temu: Čaj – put od biljke do zdravog napitka.
 

CILJEVI

- Učenici će upoznati biljke od kojih se proizvodi domaći čaj, 
- Učenici će se upoznati sa značajem čaja u ishrani; (koristima čaja; vrstama čajeva; razlikama prema boji, mirisu i ukusu)
- Čaj u nastavi kao nastavno sredstvo;
- Likovni radovi na temu "Šalica čaja";
  - Čaj u literarnim radovima;
                                                        -Izrada storybook slikovnice Čajnik na putu oko svijeta
                                                         - Tradicionalni prikaz pijenja čaja;

 

Projekt bi trajao od 15. siječnja 2018. godine do 15. lipnja 2018. godine. 

 

Više na web stranici:

https://sites.google.com/site/prvibepos/popijmo-salicu-caja

 

   

 

Naš pano - čajevi  

 

 

 

    Čajanka - 1.a u gostima kod 1.b    

 

 

  

   

  Pijemo čaj, jedemo fritule, krafnice uz gledanje crtića Pepeljuga 

 

 

 Čitamo slikovnice u gradskoj knjižnici 

  

 

       u crtiću - šalica čaja

  

 

NAJVEĆA ŠALICA                                                                 

 

NAJMANJI ČAJNIK

   

U hotelu Frankopan na čaju   

 

 

       Crtamo  šalice čaja

 

_______________________________________________________

PROJEKT - 1. b 

 

Razlog pokretanja projekta

Uz mnoštvo tehnologije koja današnju djecu okružuje od malih nogu, sve manje i manje djece čita knjige. Većinu vremena provode pred ekranima bilo mobitela bilo tableta ili računala. 

 
Prednost čitanja od malih nogu je vrlo bogat vokabular koji se povećava svakom pročitanom knjigom. Ali vokabular nije jedino što se razvija s čitanjem; čitači lako slažu vrlo složne rečenice i općenito se bolje izražavaju, pogotovo pismeno.
 
Kao krajnji cilj projekta nadam se da će rezultirati vidnim napretkom djece u aktivnom slušanju, prepričavanju, usvajanju dotad nepoznatih riječi, razvijanju čitalačkih sposobnosti.
1. radionica: školska knjižnica, zanimanje- knjižničarka. Postajemo članovi i upoznajemo se s radom knjižnice.
 
 
2. radionica: Gradska knjižnica
Čitamo slikovnicu Hrkalo i Kamilica (uz projekt Popijmo šalicu čaja)
Na dječjem odjelu - čitamo slikovnice
 
 
 
 
Ostale aktivnosti:
- Čitamo slikovnice po izboru 
- Kupujemo knjige i stvaramo razrednu knjižnicu
- Sudjelujemo u akciji u sklopu Gradske knjižnice “Čitam, dam, sretan sam – svoju knjigu daruj i tuđe srce obraduj”

 

 
 
 
_________________________________________________________________________________________________________________
 
KNJIŽEVNO PRIJEPODNE U 1.B - GOSTI UČENICI 2.B

                   

U petak, 16.3.2018. učenici 1.b ugostili su učenike 2.b te jedni drugima čitaliodabrane slikovnice. Za 2.b pripremili smo igru asocijacije, koja nas jeupoznala s glavnim likom njihove slikovnice- mišom. Nakon čitanja učenica 2.b, Magdalene Kolić  i Emili Puškarić, učenici su kroz jezičnu igru trebaliodgonetnuti koji je glavni lik slikovnice koju čitaju učenici 1.b. (vuk)
Vođeni prezentacijom i čitanjem učenika Ivana Božičevića  i Margarete Matijašić i svi ostali učenici 1.b trebali su čitati određene dijelove teksta.

Druženje uz knjigu nastavlja se...
Projekt Čitam sebi, čitam tebi ide dalje!

 
Sve o projektu na razrednoj web stranici:    https://sites.google.com/site/prvibepos/citam-sebi-citam-tebi
 
                                                                         __________________________________________

 

 

 

PROJEKT 100. DAN ŠKOLE

1.B

OBILJEŽILI SMO 100. DAN ŠKOLE

Radionice, aktivnosti

1. učenici su upoznati s projektom, nakon čega se pristupilo izradi promotivnih kartončića.

2. učenje himne 100. dan škole uz gitaru

3. rješavanje listića ja sada i za 100 godina, vozilo budućnosti,

4. zadatci i igre u paru – spinerom do 100. kvadratića, vlakićem do cilja po 100 tračnica, spasimo princezu (2 kockice)

5. oboji oblike u znamenkama 1,0,0 i prebroji – zajedno ih je 100

6. krećemo se po školi – skupine od 5 učenika po dvadeset koraka- gdje ćemo stići

7. Oblikujemo broj 100 na satu TZK, igre lopticama do 100

8. gledamo crtić Izvrnuto obrnuto – izrada mentalne mape – kuglice sjećanja u 100 dana

9. podjela diploma 

     https://padlet.com/stripalo/zyg0wsqb95ej

_______________________________

PROJEKT UČENIKA 1.B - 20 DANA DOBROTE

SVIM DJELATNICIMA I UČENICIMA PRVE OSNOVNE ŠKOLE,
SRETAN BOŽIĆ I NOVU GODINU ŽELE UČENICI I UČITELJICA 1.B 

 

20 dana dobrote je 20 školskih dana do Božića u kojima bi se svaki dan  posvetili određenoj POZITIVNOJ aktivnosti.

Više na    https://padlet.com/stripalo/nm8w62utrhhx

                                                         

                                                 __________________________________________________________________________

 

PROJEKT: DANI JABUKA, DANI ZDRAVE HRANE

                                                                          

     VREMENSKI OKVIR PROJEKTA: od 16.10. – 20.10.2017.

CILJEVI PROJEKTA:

• educiranje učenika prvih razreda o važnosti voća posebno jabuke
• usvajanje zdravih prehrambenih navika
• unapređenje znanja učenika o poboljšanju kvalitete života jedenjem voća, posebno jabuke
• poticanje na promjenu i prihvaćanje pravilnih prehrambenih navika
• podizanje razine svijesti o odgovornosti u očuvanju zdravlja
• jabuka kao simbol, jabuka u pjesmi i slikarstvu, tradicijski prikaz jabuke (mudre izreke)

Učenici 1.b ostvarili su projekt kroz različite aktivnosti, a tema se provlačila kroz većinu nastavnih predmeta: izrada voćne salate (SR), Likovna kultura, Glazbena kultura - pjevanje pjesme o jabukama - sat glazbenog stvaralašva (sami skladamo pjesmice), Hrvatski jezik - Voćna priča, čitanje, tražimo poslovice o jabukama, Matematika - zbrajamo i oduzimamo, Priroda i društvo - zdravlje. 

Više o tome na:   https://sites.google.com/site/prvibepos/dani-jabuka---dani-zdrave-hrane

                                                     

                                      

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

učiteljica Slavica Tripalo

eTwinning projekti

 

 

___________________________________________________

ŠK. GOD. 2016./2017. 

PROJEKTI U 4.b

 Sličnosti i razlike krajeva RH 

O projektu

 

Učenici će kroz projekt povećati zanimanje za krajeve RH.

Razvijat će istraživački duh i radoznalost te će putem videokonferencije međusobno komunicirati i upoznavati sličnosti i razlike krajeva RH. 

 

CILJEVI

Učenici će kroz razna područja saznati o sličnostima i razlikama krajeva RH, razvijati odgovorno ponašanje prema nasljeđu naših predaka i razvijati ljubav prema domovini. 
Istraživat će i uspoređivati različita prirodna obilježja krajeva Republike Hrvatske koja uvjetuju način života toga područja. 
Međusobno će komunicirati putem vidokonferencije, razvijati toleranciju i međusobno poštovanje za aktivno sudjelovanje u predstavljanju svoga kraja.
Objašnjavat će prirodnu i društvenu raznolikost, posebnost i prepoznatljivost zavičaja koristeći se različitim izvorima.

 

OČEKIVANI REZULTATI

Učenik: 
- prepoznaje i opisuje osobitosti svog zavičaja te uočava razlike između zavičaja RH
- opisuje ulogu, utjecaj i važnost povijesnoga nasljeđa te prirodnih i društvenih različitosti domovine na razvoj nacionalnoga identiteta,
- uči promatranjem i istraživanjem,
- uči samostalno i kroz suradnju s drugima,
- koristi izvornu stvarnost i literaturu kao izvore informacija,
Radovi će biti objavljeni putem Twinspacea i web stranica osnovnih škola.

 

Učenici 4.b razreda s učiteljicom Slavicom Tripalo svoje radove te istraživanja objavili su na razrednoj web stranici. 

 

https://sites.google.com/view/4bekavciog

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PROJEKT 20 DANA DOBROTE

O projektu

Ciljevi projekta za učenike:
Aktivan i odgovoran član razreda, škole i lokalne zajednice koji poznaje i poštuje vrijednosti osobnog i zavičajnog identiteta te prihvaća različitosti, poštujući tradicionalne okvire (Advent).
Učenik koji uočava potrebe svakog člana zajednice i nastoji se aktivno uključiti i sudjelovati nudeći vlastite „zrnce dobrote“ i na taj način utjecati na vlastitu sredinu.

 

Projekt traje od 28.11. - 23.12. i obuhvaća 20 aktivnosti kojima učenik nastoji utjecati na svoju lokalnu sredinu, zajednicu, društvo(razred).
Na početku projekta učenici zajedno s učiteljicom kao voditeljem  projekta odabiru 20 aktivnosti kojima će nastojati utjecati na svoju zajednicu.
Zrnca dobrote za sve.

Na forumu učenika 4.b spremljene su sve aktivnosti ovog projekta.

 https://padlet.com/stripalo/dh2njt9nbpg5

_________________________________________________________________________________________

PROJEKT 100. DAN ŠKOLE

 

O projektu

Stoti dan škole obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama, a cilj ovog projekta je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi.
Dan je isplaniran na način da učenici kroz vođene aktivnosti ostvaruju obrazovno-odgojne ciljeve i ishode u skladu s planom i programom, razvijaju temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika kroz igre i međupredmetne aktivnosti.

100 RIJEČI - IMENICE, GLAGOLI I PRIDJEVI - SLAŽEMO PRIČU

100 KORAKA PO ŠKOLI - GDJE SMO STIGLI?

ZADATCI - IGROM DO BROJA 100

100 STRANIČNIKA 

HIMNA 100. DAN ŠKOLE I JOŠ MNOGO TOGA....

 

     

 

 

 

______________________

 

Učenici 3. b / projekti - eTwinning 

 šk. god. 2015./2016. 

4. PROJEKT MISLIM ZELENO - ČUVAM ZEMLJU

 

Zadaci u projektu:
Usvojiti zdrav način života i razumjeti kako prehrana, tjelesna aktivnost i odluke o vlastitom ponašanju i odnosima s drugim ljudima utječu na tjelesno, mentalno, emocionalno i socijalno zdravlje.
Razvijati svijest kod učenika o povezanosti njih samih s okolišem, kao i osjetljivost prema njemu, izgraditi pozitivan odnos učenika prema okolišu, razvoj stava "i ja mogu učiniti nešto za svoj okoliš!", aktivan, istraživački i optimističan pogled na svijet.
Ključne riječi: zdravi okoliš, održivi razvoj, odgovornost građana za održivi razvoj, akcije zaštite i očuvanja okoliša.

Učenik bi na kraju projekta trebao:
- razlikovati pojmove „zdravi okoliš„ i „održivi razvoj“ 
- primjerom objašnjavati ulogu koju zdravi okoliš ima za dobrobit pojedinca i lokalne zajednice
-opisuje postupke u obitelji, školi i lokalnoj zajednici kojima se pridonosi održivome razvoju
-razumije zašto je odgovorno ponašanje svih prema vlastitoj, tuđoj i zajedničkoj imovini važan dio održivog razvoja 
- sudjeluje u akcijama prikupljanja staroga papira, čepova, odjeće…

Recikliramo ( rolice )

   

Međupradmetne aktivnosti:

sat razrednika
dogovaramo se o tijeku našeg ekološkog rada
formiramo ekološki otok

tjelesna i zdravstvena kultura
kretanje u prirodi  i čišćenje okoliša
vježbamo zajedno na svježem zraku
organizacija i provedba momčadskih igara na otvorenom

hrvatski jezik
pjesme i priče s temom ekologije
dramatizacije-svakodnevne situacije zbrinjavanja otpada
prikupljanje narodnih izreka o vodi, vatri, zraku i tlu
medijska kultura: filmovi s ekološkom tematikom


priroda i društvo
možemo i znamo reciklirati i ponovno upotrijebiti
Stvaramo vlastite izreke o zaštiti prirode
Važni smo i jedinstveni u ekoaktivnostima za spas Zemlje

umjetničko područje
slušanje klasične glazbe s temom prirodnih pojava
slikamo i crtamo
oblikujemo od otpadnog materijala
osluškujemo i snimamo zvukove prirode našeg kraja

izvannastavne aktivnosti
uključivanje u akcije obilježavanja Dana voda i Dana planeta Zemlje u našem mjestu

VODA - LIKOVNA KULTURA I PRIRODA I DRUŠTVO

VODA JE SIĆUŠNA KAPLJICA KIŠE.... 

 

POKUSI - VODA

    

 

POKUS – VODA

Na satu Prirode i društva učenici 3.b izvodili su jednostavne pokuse s vodom.

Voda – kruto stanje – LED

Voda – plinovito stanje – PARA

Voda – tekuće stanje – TEKUĆINA

 

Učenici su po skupinama odgovarali na pitanja i istraživali:

-kakva je voda?  (kušali su, probavali i promatrali vodu)

- kuhali vodu  (PARA) i mjerili temperaturu- točka VRELIŠTA

- voda iz zamrzivača (LED) – točka LEDIŠTA

- u kakvom je položaju voda kao tekućina s obzirom na posudu u kojoj se nalazi – VODORAVAN POLOŽAJ

 

VODA

- ČUVATI JE OD ONEČIŠĆENJA

- SVE JE MANJE PITKE VODE

 



 

__________________________________________________________________________________________

3. projekt:100. dan škole ( 11. veljače 2016.)  

 

___________________________________________________________

2. Projekt: 20 DANA DOBROTE

                                                                                           

       29.11.- 23.12. 2015.

Klikni na link i pogledaj video.
http://www.kizoa.com/Movie-Maker/d30056959k6052751o1l1/20-dana-dobrote


 20 dana dobrote je 20 školskih dana do Božića u kojima bi svaki dan se posvetili određenoj POZITIVNOJ aktivnosti.

Učenici 3.b skupljat će dobrovoljne priloge ( svaki dan po 1 kn) te na kraju polugodišta zajedno kupiti dar kojim ćemo razveseliti jednu osobu. 

Cilj projekta je probuditi u učenicima ljubav i dobrotu, te osvijestiti važnost međusobnog pomaganja i osjećaja solidarnosti prema onima kojima je to potrebno i koji su usamljeni u dane adventa.

Učenici će kroz niz aktivnosti približiti sam osjećaj adventa - pomoć drugima, uočiti da svi nemaju jednako, da i mala "kap čini rijeku" pozitivnih aktivnosti.

OD PROJEKTA SE OČEKUJE:

Kod učenika razviti VOLONTERIZAM i utjecati na učeničku percepciju da uočavaju potrebite u svojoj bližoj sredini i oko sebe.
Postaviti drugačiji projekt u odnosu na dosadašnje, projekt u kojem učenici aktivno sudjeluju u lokalnoj zajednici i postaju njen aktivni SUDIONIK.

_____________________________________________________________________________________________


1. PROJEKT: RAZGLEDNICE MOGA GRADA

                                                                                                                                                                                                                                                 

 

 LISTOPAD - SVIBANJ 2016.

 

 

ISHODI:

Kulturno-povijesni spomenici grada

Istraživanjem saznati što više o važnim kulturno- povijesnim spomenicima grada, imenovati ih

Upoznajemo  neke priče vezane za nastanak samog grada, opisivati, nacrtati , fotografirati

Moj grad kroz vrijeme

Prikupljanjem podataka o gradu, saznajemo  o prošlosti grada, kada se grad prvi puta spominje,  važni događaji u povijesti i ličnosti

 Glazba moga zavičaja

Učenici prikupljaju podatke o starim pjesmama zavičaja, ali i pjesme koje danas govore o Ogulinu ( sličnosti i razlike)

Književnici zavičaja

Istražiti život i djelo poznate književnice rođene u Ogulinu, prezentirati jednu bajku po izboru učenika

Reljefna obilježja

Promatrajući krajolik opisati ga, uočavajući posebnosti kraja prepoznati ljepotu i različitosti te je takvu i doživjeti

Saznanja podijeliti s ostalim sudionicima ovog projekta

Klek - reljef (glinamol)

Mali interaktivni vodič kroz Ogulin

PROJEKTI IZ PRIRODE I BIOLOGIJE

SADIMO ZAJEDNO

 

 

AKCIJA ČIŠĆENJA I PRIPREMANJA TERENA ZA SADNJU VOĆKI

Vrijedni sedmaši, uz pomoć ravnatelja i nastavnica biologije, pripremaju teren za sadnju našeg budućeg voćnjaka. Hvala svim učenicama i učenicima koji su sudjelovali u radovima u ponedjeljak, 22. 2. 2016.

 

 

KLIKNI NA SLIKU DA SE PRIKAŽE VIDEO

 

PROJEKT "VELIKA SESTRA, VELIKI BRAT"

preskoči na navigaciju