6. Dani medijske pismenosti u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, održavaju se od 24. do 30. travnja 2023., s aktivnostima i u tjednima prije i poslije toga.
Glavni ciljevi projekta su podizanje svijesti javnosti o važnosti medijske pismenosti i kritičkog razmišljanja o medijskim sadržajima, stvaranje prilika za medijsko obrazovanje što većeg broja građana, posebice djece i mladih, te podrška nastavnicima i odgojiteljima osiguravanjem obrazovnih materijala za razvoj medijske pismenosti.
Na portalu medijskapismenost.hr, koji je glavna komunikacijska platforma Dana medijske pismenosti, za besplatno preuzimanje dostupna su 33 obrazovna materijala i 30 videolekcija, koji su od objave prvih materijala 2018. do sada preuzeti više od 900 tisuća puta.
U projekt se uključuju brojni vrtići, škole, fakulteti, knjižnice, kina, medijske kuće, udruge i druge ustanove koje organiziraju predavanja, radionice, filmske projekcije, panel diskusije i druge aktivnosti s ciljem promicanja medijske pismenosti – uživo ili online. .
Ove godine slogan Dana medijske pismenosti je “U ravnoteži – online i offline” i fokus je na utjecaju medija i društvenih mreža na mentalno zdravlje djece i mladih, kao i na problemu dezinformacija te važnosti kritičkog promišljanja i medijskog obrazovanja.
Izvor: https://www.medijskapismenost.hr/dani-medijske-pismenosti-2023/
Pdf datoteka sa zadacima.