preskoči na sadržaj

Prva osnovna škola Ogulin

Login
UPIS PRVAŠIĆA

ELEKTRONSKI UPIS
https://osnovne.e-upisi.hr/


Više podataka na sljedećoj poveznici 
https://gov.hr/hr/upis-u-prvi-razred/1006 

VIRTUALNI KURIKUL

Klikom na logo škole otvara vam se virtualno predstavljanje naše škole sa njezinim područnim školama kao i predstavljanje programa po predmetima.

 

UPISI U SREDNJU 2024./2025.

Važni dokumenti za upise u srednju

DIGITALNA BROŠURA 
KARLOVAČKE ŽUPANIJE

KAMO NAKON OSNOVNE ŠKOLE

KALKULATOR BODOVA ZA UPIS U SREDNJU

 

Priloženi dokumenti:
Kamo nakon osnovne skole - 2024.doc

E-TWINNING

GENERACIJA NOW

DABAR

VRTI SVOJ FILM

E -ŠKOLE

BROŠURA O POTRESU

ŠKOLA ZA ŽIVOT

PITANJA I ODGOVORI U VEZI "ŠKOLE ZA ŽIVOT"

RIJEŠI ANKETU

 

TEHNIČKA PODRŠKA

E-DNEVNIK

WEBINAR o korištenju
 e-Dnevnika
 
za razrednika, nastavnika i administratora

VESELA EKIPA 3.A

WEB STRANICA 3.A

2.b WEB STRANICA

šk. god. 2022./2023.

WEB STRANICA 2.A

Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 12. 2010.

Ukupno: 449186
Ovaj mjesec: 3279
Danas: 190
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Anketa
Kod kuće imam više od jednog računala?



"GEJMAJ SIGURNO"

JELOVNIK

RASPORED ZVONA

FACEBOOK

INFORMACIJE ZA RODITELJE
INSTRAGRAM PROFIL

INFORMATIKA

CODE WEEK EU

BROŠURA

OSNOVNE ŠKOLE

   

 

 

ČASOPISI

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ODRŽANA RADIONICA E-ŠKOLE
Autor: Ivana Kurelac, 13. 2. 2022.

U četvrtak 10. veljače održana je prva od tri radionice u sklopu projekta e-Škola. Tema radionice je bila Praćenje i vrednovanje pomoću digitalnih alata. Voditelj radionice je bio profesor informatike Bojan Grba. 

Praćenje i vrednovanje učeničkih postignuća digitalnim alatima i obrascima obogaćuje nastavni proces čineći ga suvremenijim i atraktivnijim. U ovoj radionici učitelji su oblikovali  u digitalnim alatima Quizizz i H5P, jedan kviz i jedan interaktivan sadržaj u svrhu formativnog i sumativnog praćenje i vrednovanje ostvarenosti ishoda učenja. Osim toga kako bi analizirali dobivene rezultate međusobno su razmijenjivali oblikovane sadržaje.

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju